میس پی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

تفاوت بین شارژر موبایل و آداپتور برق

شارژر چیست؟
شارژرها - لوازم جانبی الکتریکی ، معمولاً به یک منبع تغذیه AC به تجهیزات DC ولتاژ پایین تبدیل می شود. شارژر به طور گسترده ای در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه در زمینه های زندگی به طور گسترده ای در تلفن های همراه ، دوربین ها و لوازم خانگی معمول استفاده می شود.

برای خرید شارژر موبایل اصل به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

دستگاه نیمه هادی الکترونیکی توان شارژر با استفاده از ولتاژ و فرکانس ثابت جریان متناوب به دستگاه مبدل ثابت DC تبدیل می شود.

به منظور استفاده از منبع تغذیه یا باتری پشتیبان باتری برای مناسبت برق ، شارژر چشم انداز برنامه گسترده ای دارد.

آداپتور برق چیست؟
آداپتور برق دستگاه های الکترونیکی قابل حمل کوچک و تجهیزات تبدیل برق الکترونیکی و الکترونیکی است که معمولاً توسط پوسته ، ترانسفورماتور قدرت و مدار یکسوساز ، خروجی آن را می توان به خروجی AC و نوع خروجی DC تقسیم کرد. اتصال مطبوعاتی را می توان در پایه دیواری و دسک تاپ قرار داد. به طور گسترده ای در تلفن استفاده می شود تلفن بی سیم ، کنسول بازی ، تکرار کننده زبان ، واکمن ، کامپیوترهای نوت بوک ، تلفن های همراه و سایر دستگاه ها.

اکثر آداپتورهای برق لپ تاپ می توانند به صورت خودکار 100 ~ 240V AC (50 / 60Hz) را تشخیص دهند. اساساً همه لپ تاپ ها منبع تغذیه خارجی را با یک خط و یک اتصال میزبان در نظر می گیرند ، بنابراین شما می توانید اندازه و وزن میزبان را کاهش دهید ، فقط تعداد معدودی از مدل های ساخته شده در منبع تغذیه در میزبان.

آداپتور برق دارای یک پلاک با نام تجاری مشخص شده در ولتاژ ورودی ، خروجی و جریان و سایر شاخص ها است ، با توجه ویژه به دامنه ولتاژ ورودی ، که "آداپتور برق سفر" نامیده می شود.

شارژر و آداپتور برق که در آن تفاوت بین؟
با توجه به تعریف فوق و محتوای نظر شخصی ، همان شارژر اسمی به طور مستقیم برای برق استفاده نمی شود ، دقیقاً مانند شارژر تلفن همراه ما ، زیرا برای شارژ تلفن و سیمهای متصل به تلفن مستقیم که به تلفن متصل هستند ، استفاده می شود. به طور کلی می تواند نه تنها آداپتور برق برای برق ، بلکه برای دادن یک بار الکتریکی ، مانند آداپتورهای برق نوت بوک ، می تواند به کامپیوتر ، بلکه همچنین به منبع تغذیه کامپیوتر شارژ شود.

Hong Guang De Technology (HGD) Pvt Ltd. یک طراح و سازنده حرفه ای شارژر تلفن همراه و آداپتور است.

اگر در مورد آداپتور برق و شارژر تلفن همراه سوالاتی یا تقاضا دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را برای شما خواهیم کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت : 22:55
بازدید : 494

تاریخچه فتوشاپ

گرچه نمی توانید آن را در هر تقویمی چاپ کنید ، سال 2005 یک سالگرد آرام برنامه است که شما و بسیاری دیگر از طراحان گرافیک احتمالاً بیشترین استفاده را می کنید.

15 سال پیش در ماه فوریه بود که Adobe نسخه 1.0 فتوشاپ را ارسال کرد - هنوز هم محبوب ترین برنامه (و پردرآمد) آن است و احتمالاً تنها نرم افزاری است که شکل فعل خود را ایجاد کرده است.

برای آموزش فتوشاپ به سایت https://l24.ir/ مراجعه کنید.

اما تاریخ واقعی فتوشاپ حتی فراتر از این هم برمی گردد. برنامه ای که صفحه پاششی آن اکنون 41 نام را نشان می دهد در اصل محصول فقط دو برادر به نام های توماس و جان نول بوده است ، همانطور که هنر آنها را مجذوب فن آوری کرده است.

این صفتی بود که آنها از پدرشان به ارث برده بودند ، یک علاقه مند به عکاسی با اتاق تاریک شخصی خود در زیرزمین و تمایل به رایانه های اولیه خانه.

بنابراین توماس با عکاسی ، در مورد اصلاح رنگ و کنتراست در اتاق تاریک آشنا شد ، در حالی که جان با خوشحالی با کامپیوتر اپل II پدرش قلع و قمع کرد. هنگامی که پدر آنها - به وضوح یک خواننده اولیه - یکی از اولین Mac های موجود در بازار را در سال 1984 خریداری کرد ، هر دو از توانایی های آنها متاثر شدند. از قضا این نارسایی ناامیدکننده آن بود که در نهایت منجر به نشستن برنامه چند میلیون دلاری امروز بر روی هارد دیسک تقریباً همه شد.

در آغاز
در سال 1987 ، جان نول در Industrial Light and Magic - بخش جلوه های ویژه نوپای لوکاس فیلم ، که برای جنگ ستارگان تأسیس شد - مشغول به کار بود ، در حالی که توماس برای دکترای خود تحصیل می کرد. در مورد پردازش تصویر در دانشگاه میشیگان. او به تازگی برای کمک به پایان نامه خود یک اپل مک پلاس کاملاً جدید خریداری کرده است ، از اینکه می تواند تصاویر در ابعاد خاکستری را روی مانیتور تک رنگ نشان ندهد ، مأیوس شد. بنابراین ، به سبک هکر واقعی ، او شروع به نوشتن کد خودش برای انجام کار کرد.

جای تعجب نیست که جان در ILM نیز مشغول پردازش تصویر بود و در یک بازدید از تعطیلات بسیار تحت تأثیر پیشرفت توماس قرار گرفت. جان در كتاب CG 101: A Computer Graphics Industry Reference ، جان می گوید: "همانطور كه ​​تام كار خود را به من نشان داد ، به نظر من چقدر شبیه به ابزارهای پردازش تصویر در Pixar [یك رایانه سفارشی كه در ILM استفاده می شود] بود." بنابراین این زوج شروع به همکاری در یک برنامه بزرگتر و منسجم تر کردند ، برنامه ای که هیجان انگیز - Display - نامگذاری کردند.

طولی نکشید که جان یک رنگ جدید Macintosh II خریداری کرد و توماس را راضی کرد که Display را دوباره بنویسد تا به صورت رنگی کار کند. در واقع ، هرچه جان بیشتر از Display دید ، ویژگی های بیشتری را شروع به درخواست کرد: اصلاح گاما ، بارگذاری و ذخیره سایر فرمت های پرونده و غیره.

اگرچه این کار توماس را از رساله خود منحرف کرد ، اما وی از الزام کردن کاملاً خوشحال بود.

وی همچنین یک روش ابتکاری برای انتخاب و تأثیرگذاری فقط روی قسمتهای خاصی از تصویر و همچنین مجموعه ای از روالهای پردازش تصویر - که بعداً به پلاگین تبدیل می شوند - را ایجاد کرد. یک ویژگی برای تنظیم تن (سطح) نیز همراه با کنترل برای تعادل ، رنگ و اشباع ظاهر شد. اینها ویژگیهای تعیین کننده فتوشاپ بود ، اما در آن زمان دیدن آنها در هرجایی خارج از نرم افزار پردازش تخصصی در آزمایشگاه - یا در ILM تقریباً تصور نمی شد.

در سال 1988 ، Display تبدیل به ImagePro شد و به اندازه کافی پیشرفته بود که جان فکر کرد آنها ممکن است فرصتی برای فروش آن به عنوان یک برنامه تجاری داشته باشند. توماس تمایلی نداشت: او هنوز پایان نامه خود را تمام نکرده بود و ایجاد یک برنامه کامل به کار زیادی نیاز داشت. اما هنگامی که جان مسابقه را بررسی کرد ، که مسابقه بسیار کمی بود ، آنها فهمیدند که ImagePro بسیار بالاتر از هر چیزی است که در حال حاضر موجود است.

از ImagePro تا فتوشاپ
بنابراین جستجو برای سرمایه گذاران آغاز شد. این کمک نکرد که توماس مدام نام نرم افزار را تغییر می داد ، فقط یافتن نامی که قبلاً در جای دیگری استفاده شده بود. هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که نام 'Photoshop' در اصل از کجا آمده است ، اما افسانه ها می گویند که آن را یک ناشر بالقوه در زمان نسخه ی نمایشی پیشنهاد کرده و فقط گیر کرده است. اتفاقاً ، صفحه های پاششی نسخه های بسیار اولیه نام را به عنوان "PhotoShop" نشان می دهند - که به نظر می رسد خیلی مطابق با شور و اشتیاق امروز سرمایه بزرگ است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 13 فروردين 1400 ساعت : 19:11
بازدید : 505

خرید کلایمر ارزان در کرج و تهران

خرید انواع بهترین کلایمر های موجود در بازار توسط تهران کلایمر

برای فروش یا خرید انواع کلایمر در تهران با شرکت تهران کلایمر در تماس باشید.

تهران کلایمر بهترین شرکت در زمینه خرید کلایمر ارزان در کرج می باشد که میتونید بهش با خیال راحت اعتماد کنید و تجربه کند.

با وجود تعداد زیادی از املاک موجود در بازار ، ممکن است پیدا کردن خانه ای که از استانداردهای با کیفیت بالا برخوردار باشد مشکل باشد. اکثر خریداران مسکن از روش های بررسی کیفیت ساخت خانه آگاهی ندارند. ممکن است با بسیاری از خواص زیبا با قیمت مناسب روبرو شده باشید اما بدون تأیید برخی از معیارهای کیفیت ، نباید خرید کورکورانه انجام دهید. اقامت در یک خانه ساختمانی ضعیف حتی می تواند زندگی شما را به خطر بیندازد.

به خصوص اگر در حال خرید یک آپارتمان یا آپارتمان در حال ساخت هستید و بررسی کیفیت ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است. ما به شما توصیه می کنیم که به طور دوره ای از محل ساخت و ساز بازدید کنید و یک بازرسی کامل انجام دهید تا در امنیت باشید. کیفیت خوب ساخت و ساز اطمینان از دوام و ماندگاری یک خانه بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر را تضمین می کند.

چگونه می توان کیفیت ساخت خانه خود را بررسی کرد
اگر قصد سرمایه گذاری در یک ملک یا خانه جدید را دارید ، به شما توصیه می کنیم این لیست کیفیت ساخت را دنبال کنید:

  • نوع خاک را تعیین کنید
  • طراحی سازه را بررسی کنید
  • ضخامت دیواره را بررسی کنید
  • کیفیت گچکاری را بررسی کنید
  • بررسی کیفیت اتصالات و اتصالات
  • کیفیت مخلوط بتن را ارزیابی کنید

حال اجازه دهید در مورد جنبه های کیفیت فوق الذکر به تفصیل بحث کنیم.

کلایمر:

تهران کلایمر بزرگ ترین شرکت در زمینه خرید کلایمر در تهران می باشد که بهترین کلایمر های موجود در خارج را در تهران در اختیار دارید. برای خرید کلایمر ارزان در تهران  با ما همراه باشید.

1. نوع خاک را تعیین کنید.
نوع خاک از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. اولین قدم برای بررسی کیفیت خانه ، بررسی ویژگی های خاک زمینی است که سازه بر روی آن ساخته شده است. نوع خاک یک جنبه اساسی است که باید تعیین شود زیرا مقاومت ساختمان را تعیین می کند. بعضی از انواع خاک ها قادر به پشتیبانی از یک ساختمان بلند نیستند. اگر خاک پایدار نباشد ، پی ساختمان می تواند تحت تأثیر قرار گیرد یا حتی فروریزد.

سازندگان غالباً ماسه را به خاک پی اضافه می کنند و باعث افزایش پایداری می شوند. خاک غنی از خاک رس و پنبه سیاه توصیه نمی شود زیرا دارای ظرفیت تحمل بسیار کم و ویژگی های تورم و جمع شدگی بالا هستند. خاک شنی ، خاک لومی ، خاک گچی و غیره گزینه های خوبی برای ساخت هستند زیرا باعث می شود آب از محل تخلیه شود و در عین حال سفت باقی بماند. انجام آزمایش خاک با کمک یک متخصص ساخت و ساز حرفه ای ایده آل است.

2. طراحی سازه را بررسی کنید.
طراحی اساسی ساختمان یک جنبه اصلی دیگر است که باید هنگام بازرسی از یک خانه مورد توجه قرار گیرد. سازه ای که شامل دیوار ، تیرها ، ستون ها و سقف است ، پایداری و مقاومت ساختمان را تعیین می کند. طراحی باید به گونه ای باشد که حداکثر ایمنی و سختی ساختمان را تضمین کند.

ارزیابی کنید که آیا ساختمان برای مقاومت در برابر زلزله های به بزرگی و سایر بلایای معمول زیست محیطی ساخته شده است. به عنوان یک خریدار خانه ، ممکن است شما صلاحیت کافی برای تأیید کیفیت ساختاری یک ساختمان را نداشته باشید. بنابراین می توانید برای ارزیابی کیفیت سازه ساختمان از یک معمار یا مهندس ساخت و ساز واجد شرایط کمک بگیرید.

3. ضخامت دیواره را بررسی کنید.

   
ضخامت یا عرض دیوارهای خانه باید با اندازه گیری های ارائه شده در اسناد قانونی ملک شما مطابقت داشته باشد. به سایت ساخت و ساز مراجعه کنید و با کمک یک معمار مطمئن دیوارها را از نظر جسمی بررسی کنید. همچنین می توانید با فشار دادن روی دیوار یا تلاش برای قرار دادن جسم تیز مانند کلید ، کیفیت را بررسی کنید.

اگر دیوارها ضخیم و سفت نباشند ، در این صورت سوراخ یا ترک ایجاد می شود. همچنین می توانید با استفاده از انگشتان خود به دیوار ضربه بزنید تا ببینید داخل آن جامد است یا توخالی است. اگر دیوار به راحتی ترک هایی ایجاد کند یا شکننده به نظر برسد ، به این معنی است که سازنده از استانداردهای کیفیت خوبی پیروی نکرده است.

4. کیفیت گچ کاری را بررسی کنید.
هنگام بازرسی از منزل ، باید بررسی کنید که ترک های کوچکی روی گچ بری های دیوار وجود دارد یا خیر. این یکی از جنبه هایی است که معمولاً همه خریداران مسکن از آن چشم پوشی می کنند. برخی از خانه ها ممکن است در گوشه ها یا قسمت پایین دیواره ها ترک هایی داشته باشند که ممکن است زیر یک لایه رنگ پنهان شده باشد. این جنبه به ویژه در صورت خرید ملک قدیمی بسیار مهم است.

ترک های دیواره ممکن است نشانه ای از گچ کاری بی کیفیت یا حتی نشت آب باشد. بسیاری از سازندگان سعی می کنند با استفاده از مصالح بی کیفیت برای ساخت خانه یا آپارتمان ، خریداران را فریب دهند. بنابراین به عنوان یک خریدار ، نباید فریب چنین پیشنهادهایی را بخورید. خرید ملک را از یک سازنده قابل اعتماد با شهرت خوب انتخاب کنید زیرا آنها همیشه از بهترین کیفیت مواد برای ساخت استفاده خواهند کرد.

5. بررسی کیفیت اتصالات و لوازم جانبی.
خریداران مسکن باید هنگام بررسی کیفیت ساخت یک خانه به جزئیات جزئی توجه کنند. اتصالات و لوازم یک خانه جدید میزان راحتی ساکنان را تعیین می کند. بنابراین در حالی که در خانه هستید ، دور بزنید و بررسی کنید که آیا همه سوئیچ ها و لوازم برقی مورد استفاده از کیفیت خوبی برخوردار هستند و عملکرد صحیح را تضمین می کنند. همچنین بررسی کنید آیا لوازم آشپزخانه و سرویس بهداشتی مانند شیرآلات ، دوش ، سرشویی ، لوله های زهکشی و ... در شرایط خوبی قرار دارند.

در صورت مشاهده هرگونه نشت آب یا خسارت دیگر ، باید سازنده را مطلع سازید. عامل مهم دیگری که باید بررسی کنید ، قرارگیری مناسب درها و شیشه های پنجره است. تمام اتصالات باید ثابت و روغن کاری شده باشند تا از ترک خوردن صداها هنگام باز شدن جلوگیری شود.

6. کیفیت مخلوط بتن را ارزیابی کنید.
مقاومت مخلوط بتن مورد استفاده در یک سازه ظرفیت تحمل بار یک سازه را تعیین می کند. امروزه بتن آماده با نسبت مطلوب بتن و شن در بازار موجود است. سازندگان مسئول اطمینان حاصل کنند که آنها از بهترین ترکیب مخلوط بتن برای ساخت خانه استفاده می کنند. با قرار دادن میخ به دیوار می توانید کیفیت بتن مورد استفاده برای ساخت را بررسی کنید. اگر میخ به راحتی و بدون هیچ زحمتی وارد شود ، به این معنی است که کیفیت بتن در حد بالا نیست.

امیدواریم که این چک لیست کیفیت ساخت برای شما مفید و آموزنده باشد. این نکات به شما کمک می کند تا هنگام خرید خانه تصمیم آگاهانه بگیرید. اکنون نوبت شماست که یک سازنده خوب را در محل خود انتخاب کنید و شروع به جستجوی اقامتگاه رویایی خود کنید. بیاموزید که چگونه قبل از خرید یک آپارتمان ، اعتبار سازنده را تأیید کنید


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 18 اسفند 1399 ساعت : 22:39
بازدید : 510

محیط چت روم احساس چت چگونه است؟

جالب است بدانید که اولین اتاق گفتگو در جهان چت یاهو بود. البته این چت هنوز هم وجود دارد و مورد استفاده بسیاری از کاربران جهان می باشد. این سایت زیر نظر شرکت یاهو می باشد به همین دلیل وقتی شما در این سایت عضو شوید می توانید به محیط چت وارد شوید. البته با نرم افزار یاهو مسنجر نیز می توانید وارد این محیط شوید و با افرادی که شما را اضافه کرده اند چت کنید یا خصوصی صحبت کنید.

 

این برنامه قبل از اینکه چت روم های مختلفی اضافه شوند از طرفداران زیادی برخوردار بود. لازم به ذکر است که اکنون سایت های زیادی چت روم های خصوصی دارند و شما وقتی کلمه “چت روم” را در گوگل سرچ می کنید http://www.ehsaschat.org/ را برایتان بالا می آورد. این سایت ها به تریتیب محبویت چیده شده اند.

 

جالب است بدانید که معمولا این اتاق ها مثل قبل شلوغ و آنلاین نیستند ولی در این بین سایت های معروفی نیز وجود دارند که یک چت روم شلوغ هستند و تعداد آنلاینی آن بالاست که معمولا این سایت ها در صفحات اول گوگل قرار دارند.

 

در چندین سال قبل چت روم ها فقط به صورت پی ام می توانستند ارتباط برقرار کنند ولی در حال حاضر در این محیط ها می توانند چت صوتی یا چت تصویری داشته باشند. مدیر این چت روم ها می توانند به صورت آزادانه تصمیم بگیرند و به پنل کاربران نیز دسترسی دارد که به راحتی می تواند حذف یا اضافه کند.

 

آن ها علاوه بر حذف یا اضافه کردن افراد می توانند به افراد مقام های مختلفی از جمله فعال، ویژه، ارشد یا سرپرست دهد. الته ناظر یا معاون نیز وجود دارد که در هنگام نبود مدیریت می توانند محیط چت روم را کنترل کنند.

 

این سایت ها صرفا برای سرگرمی طراحی شده اند. این محیط در فضای مجازی می باشد و شما هیچ یک از افراد را به صورت حقیقی نمی شناسید یا برخورد نداشته اید. بنابراین به یک نکته امنیتی دقت کنید که به هیچ وجه به هیچ یک از این افراد اعتماد نکنید.

 

این اتاق ها توسط طراحان و برنامه نویسان به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید همزمان با چند نفر به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. شما برای وارد شدن در این اتاق ها باید حتما عضو شوید و هر زمان از روز که دلتان می خواهد می توانید وارد اتاق های گفتگو شوید.

در این اتاق ها افرادی با خصوصیات مختلف و البته با سمت های مختلف می توانید ارتباط برقرار کنید. در این بین چت روم های فارسی وجود دارند که پیشرفت نکرده اند و هنوز به صورت “PM” پیام می گذارند. البته چت روم های جدید با قابلیت های فراوانی بروز شده اند و نسبت به قبل جالب تر شده اند.مدیران این سایت به راحتی می توانند اسامی کاربران را تغییر دهند.

 

جالب است بدانید که شما در این صفحات می توانید برای خود پروفایل بگذارید که قابل شناس باشید. در اتاق های گفتگو چت به دو صورت انجام می گیرد چت خصوصی و چت عمومی.چت خصوصی معمولا افراد به صورت خصوصی با هم ارتباط برقرار می کنند ولی در چت عمومی معمولا همه اعضای گروه پیام شما را می بینند.

 

در کلام آخر باید گفت معمولا افرادی به این سایت ها مراجعه می کنند که نیاز دارند با افراد مختلف دیگر ارتباط برقرار کنند. بنابراین این چت روم ها می تواند به آن ها کمک کند تا بدون فاش کردن هویت خود با دیگران ارتباط برقرار کنند و به راحتی گفتگو کنند. افراد در محیط چت روم های شلوغ آزادی فراوانی دارند و بابت این گفتگو هیچ مسئولیتی نیز ندارند.

 

لازم به ذکر است که این آزادی، هویت افراد را فاش نمی کند، پس دروغ و واقعیت را نمی توان در آن تشخیص داد. آن ها به راحتی می توانند در مورد جنسیت، شغل، تحصیلات یا طبقه اجتماعی خود دروغ بگویند تا بی عیب ترین فرد جامعه باشند. در این چت روم ها معمولا افراد با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می کنند و به دلیلی غریزه ای که در نوجوانان و جوانان وجود دارد، دوست دارند این ارتباط را داشته باشند که البته ناقص نیز هست. پس مراقب خودتان باشید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1399 ساعت : 15:1
بازدید : 510

سفر به هرمز

 

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تورهای گشت جزیره قشم

اگه دنبال تورهای قشم گردی هستید دقیقا جای درستی اومدید. تو سایت ما (یعنی قشم گردی) انواع تورهای گشت داخل قشم رو می‌تونید پیدا کنید:

نیم روز (برای کسایی که وقت زیادی برای قشم گردی ندارن)
تور هنگام (برای کسایی که می‌خوان فقط جزیره هنگام رو ببینن)
و البته تور یک روزه قشم گردی (برای کسایی که می‌خوان شیره جاهای دیدنی قشم رو بکشن!)
تور جزیره هرمز هم هست (که انتخاب کساییه که می‌دونن هرمز جای دیگس و قشم بدون هرمز کامل نمی‌شه)

شرایط هر کدوم از تورها رو می‌تونید تو قسمت مربوط به خودشون بخونید. نظرات کاربرا هم همونجاس (از نظر شما هم استقبال می‌کنیم.
درباره تورهای قشم گردی اگه سوالی هست حتما حتما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دقت کنید که تورهای ما تورهای داخلی قشم هستن.

قشم از ۲۲ کشور جهان بزرگتره اما کمتر کسی این رو می‌دونه!! بیش‌تر کسایی که به قشم سفر می‌کنند قصدشون خریده و اصلا خبر ندارن قشم به جز خرید کلی جاذبه گردشگری، غذای محلی، سواحل بکر، و رستوران‌های خوب دارهما تو این مطلب پر از عکس شما رو با این جزیره زیبا آشنا می‌کنیم. اما قبلش دوتا نکته:

۱هر سوالی دارید می‌تونید برامون کامنت بذارید. ما در اسرع وقت بهتون جواب می‌دیم. (دقت کنید نوشتیم هر سوالی. البته خواهش ما اینه که سوال رو تو بخش مربوطه بنویسید تا از پراکندگی جلوگیری بشه) ضمنا نوشتن تجربه سفر تو کامنت فراموش نشه. مدیونید اگه تجربتون رو به اشتراک نذارید!!

جزیره قشم که متعلق به استان هرمزگانه، در تنگه‌ی هرمز قرار داره و با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ایران و همین‌طور بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارسه! جالبه بدونید که مساحت جزیره قشم، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه!  که خود بحرین هم دومین جزیره بزرگ خلیج فارس محسوب می‌شه.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 23:11
بازدید : 521

خرید باتری سونی

 

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه لوازم جانبی اصل موبایل و تبلت است و با این هدف طراحی شده که تمام کاربران گوشی و تبلت از سراسر کشور، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت را داشته باشند. 

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین https://fonishop.com/ انواع باتریهای اصل موبایل، تبلت و اسمارت واچ را با تضمین ۱۰۰% اصل بودن باتری همراه با گارانتی ۶ ماهه به فروش می‌رساند.

 ما سعی کرده ایم تنوع باتری های موجود در فروشگاه آنلاین را به حدی بالا ببریم که همه کاربرانی که اسمارت فون هایی از برندهای مختلف مثل اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی، اچ تی سی و غیره در اختیار دارند بتوانند از سراسر کشور در کوتاهترین زمان ممکن باتری اصل موبایل و تبلت خود را سفارش دهند.

شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، باتری اصل هماهنگ با مدل گوشی و تبلت خود را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

 فروشگاه آنلاین فونی شاپ با هدف تامین تمام انواع باتری های اصل موبایل و تبلت راه اندازی شده است تا کاربران از سراسر کشور امکان تعویض باتری اصل مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت داشته باشند و دیگر نگران خرید کالای بی کیفیت و باتری تقلبی از فروشگاههای نامعتبر نباشند.

 

برای خرید از فروشگاه آنلاین فونی شاپ تفاوتی نمی کند که نیاز به چه نوع باطری، از کدام برند و با چه ظرفیتی دارید؛ ما طیف گسترده‌ای از باتری های اصل موبایل و تبلت را برای خرید در اختیار شما قرار داده ایم.

 با سفارش باتری اصل موبایل و تبلت از فونی شاپ، از خدمات پس از فروش شامل گارانتی ۶ ماهه، مشاوره خرید و تعویض باتری، ارسال در کمتر از ۳ روز کاری، یک هفته مهلت تست و برگشت محصول بی قید و شرط در صورت عدم رضایت بهره‌مند شوید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 20:10
بازدید : 509

خرید شارژر سامسونگ

با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتیhttps://omegabattery.ir/ از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:52
بازدید : 486

خرید اسپاتول موبایل

 

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا ابزار از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی امگا ابزار، سایت omegaabzar.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1.     فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار درج نموده است.

2.     فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

3.     ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

4.     مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5.     در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هر یک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

6.     خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

7.     خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:47
بازدید : 515

خرید دوربین آیفون

بابافون بهترین سایت در زمینه خرید لوازم قطعات موبایل در ایران می باشد که همه لوازم جانبی و قطعات موبایل که در آن به فروش می باشد اصل می باشد.

گارانتی محصولات بابا فون

تمامی محصولات در فروشگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر می باشند .

شرایط گارانتی بر اساس نوع محصول متفاوت است . مهلت تست یک هفته برای همه ی محصولات قرار میگیرد .

باتری ها علاوه بر تست هفت روزه دارای گارانتی سه ماهه می باشند . 

 

شرایط گارانتی : 

برچسب گارانتی با عنوان BABA  برروی محصولات زده میشود و با توجه به نوع کالا، هفت روز مهلت تست، یک ماه، سه ماه،  و یا شش ماه شامل گارانتی قرار میگیرد .

در صورت نارضایتی از خرید تا یک هفته امکان تعویض آن وجود دارد . بعد از اتمام یک هفته مرجوعی مورد قبول واقع نمیگردد .

شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا :

  • بعد از تحویل سفارش در صورت نارضایتی از کیفیت محصول قبل از اتمام یک هفته با پشتیبان فروشگاه هماهنگ کرده و نسبت به برگشت کالای خریداری شده اقدام بفرمایید . 
  • برچسب گارانتی برروی کالا قرار داشته باشد . فروشگاه از تحویل کالاهای مرجوعی بدو ن برچسب گارانتی و یا برچسب های مخدوش خودداری میکند . 
  • کالای مرجوعی با کالای درخواستی خریدار تعویض میگردد .

برگشت هزینه :

  • مرجوع سفارشات قبل از اتمام یک هفته انجام گیرد . 
  • برروی سفارش مرجوعی حتما هولوگرام گارانتی قرار داشته باشد .
  • سفارش مرجوعی توسط فروشگاه بررسی و در صورت اطلاع از سلامت کالا هزینه برگشت داده میشود .

مواردی که شامل گارانتی نمیباشد :

  • باد کردن باتری ( که در اثر استفاده ی ناصحیح کاربر است ) و یا تغییر ظاهری باتری
  • عدم وجود برچسب گارانتی برروی محصولات و یا مخدوش بودن برچسب
  • دوربین و تاچ ال سی دی در صورت ارسال فاقد گارانتی هستند . گارانتی دوربین و تاچ ال سی دی در صورتی است که توسط تعمیرکار فروشگاه تعویض شده باشد 

 

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:27
بازدید : 521

خرید شامپو

یکی از معزلات پیش رو برای خرید ادکلن بحث اصل یا فیک بودن کالا هست، این موضوع در بیشتر مواقع موجب سردرگمی افراد عطر دوست می شود.

وجود چندین نکته که میتوان با آگاهی داشتن به این موارد، بسیاری از موانع و مشکلات پیش رو در خرید یک ادکلن اصلی را از بین برد.

فروشگاه خوش آرا در نظر دارد برای آگاه سازی و کمک برای خرید مطالبی را عنوان کند.

در آغاز، نکته ی حائز اهمیت این است که فرمول ریاضی خاصی برای تفکیک عطر ادکلن وجود ندارد، بلکه در این موضاعات مواردی که می تواند به کمک ما بیاید چاشنی (تجربه ی) استفاده از ادکلن می باشد که می تواند برای تشخیص به کمک ما بیاید موضوع بعدی می توان خرید از فروشگاه های معتبر و با اصالت باشد که این موضوع کمک بسیار زیادی در روند خرید می کند.

مساله بعدی (قیمت محصول) هر چند شاید زیاد نتواند کمک کند ولی راهگشای بسیار خوبی در این بین می تواند باشد.

هر محصول قیمت معقولی در بازار دارد که با مراجعه به چند فروشگاه می توان از قیمت حدودی محصول آگاه شد، اگر محصولی از قیمت معقول بازار بسیار پایین تر بود می تواند دلیلی بر فیک بودن کالا باشد به عنوان مثال ادکلن معروف اونتوس از برند معتبر کرید قیمت 100 میلی لیتری بین 7 الی 8 میلیون تومان دارد که فیک این محصول به وفور پیدا می شود با قیمت های 300 هزار تومان الی 3 میلیون تومان که مشخصا این محصول پرفروش به هیچ عنوان نمی تواند این قیمت را داشته باشد، ناگفته نماند که برخی فروشگاه های معتبر قیمت های غیر معقولی دارند که از نرخ روز بازار بسیار بالاتر می باشد که باید توجه داشت مورد خاص قیمت بالا نمی تواند دلیلی برای اصل بودن کالا باشد آن هم فقط به دلیل قیمت کالا.

نکته ای بسیار قابل تامل و حیرت انگیزی وجود دارد که به اجمال توسط فروشگاه خوش آرا به آن خواهد پرداخت:

با پیشرفته شدن ماشین های تولید ادکلن در سراسر کشورها تولیدات هم به نسبت سالهای اخیر به نسبت زیاد شده است.

به عنوان فروشنده ی چندین ساله در زمینه تخصصی ادکلن، مدتیست با صحبت های رایجی برخورد می کنیم از جمله اینکه ماندگاری ادکلن در حد چندین روز متوالی بوده پس دلیل بر اصالت کالا می باشد که این باور چندان پایه و اساس علمی و عقلی ندارد پس به اجمال به چند مورد از دلایل ماندگاری می پردازیم.

 

منبع: https://khoshara.com/

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 1:17
بازدید : 515

صفحات سایت

تعداد صفحات : 32