میس پی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

تعمیر کارت گرافیک تیلاتل

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر از دیگر خدمات شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا میباشد، با توجه به اینکه سرویس صحیح و تعمیر کارت گرافیک تیلاتل منجر به افزایش عمر کامپیوتر می‌گردد از این رو شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا با نام تجاری تیلاتل با آموزش پرسنل خود در زمینه تعمیر قطعه کارت گرافیک به ارایه خدمات مطلوب تر به شما عزیزان می پردازد.شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا به عنوان شرکت فعال در حوزه تعمیرات تخصصی سخت افزار با نیرو های متخصص از شما می‌خواهد که نسبت به تعمیر کارت گرافیک یا دیگر قطعات کامپیوتر حساسیت به خرج بدهید و به مراکز معتبر مراجعه کنید و به مراکز غیرمجاز و نامعتبر اعتماد نکنید، چرا که ممکن است با این کار خسارات جبران ناپذیری به کارت گرافیک کامپیوتر خود وارد کنید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت : 2:55
بازدید : 433

سفریار

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 18:51
بازدید : 448

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

در ابتدا شما باید پیش از هر چیز برنامه پروازهای استانبول را در سایت آس چارتر چک کرده و از تاریخ های مختلف آن آگاه شوید.

برای این کار قسمت پروازهای خارجی را انتخاب کرده و بعد از انتخاب نوع بلیط (بلیط رفت، و یا رفت و برگشت)، سایر جزئیات مربوطه مانند تاریخ و.. را مشخص کنید.

در ادامه روی بخش جستجوی پرواز کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا نتایج جستجو با توجه به اطلاعات مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را دارید برای بخش مبدا باید سه حرف ابتدایی "تهران" و یا "Tehran" را انتخاب کرده و برای مقصد نیز سه حرف اول "استانبول" و یا "Istanbul" را سرچ کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

در ادامه در لیستی که برای تان ظاهر می شود نام شهر را انتخاب کرده و بعد جزئیات دیگر مانند تاریخ را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک کردن بر روی گزینه جستجو اطلاعات پروازهای مطابق با جستجوی شما نمایش داده خواهد شد.

برای آن که بتوانید با توجه به شرایط تان بهترین ایرلاین ممکن را خریداری کنید، به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول روی جستجو کلیک کرده و سپس در نتایج نمایش داده شده با توجه به قیمت و کلاس پروازی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

حال که با شیوه جستجو آشنا شدید، می توانید برای رزرو بلیط اقدام کنید. در ادامه دستوراتی که برای تان گفتیم، پس از فشردن دکمه جستجو پروازهای موجود که بر اساس قیمت از ارزان ترین مورد لیست شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این لیست شما می توانید زمان پرواز، مدت آن، تعداد توقف ها و زمان آن ها، کلاس پرواز و همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را مشاهده کنید.

در ادامه با کلیک کردن روی بخش "جزئیات بیشتر" می توانید به اطلاعات تکمیلی از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قبیل میزان بار مجاز، قوانین حمل بار، ایرلاین انتخابی و همچنین فرودگاه پروازهای تان دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو باید روی دکمه تایید و رزرو پرواز کلیک کرده و در ادامه وارد گام نهایی یعنی خرید و ثبت بلیط شوید.

چنانچه شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

چه زمانی بهتر است به استانبول سفر کنیم؟

معمولا ماه های آوریل تا می (فصل بهار) و همچنین سپتامبر تا اکتبر (فصل پاییز) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر خواهد بود، زیرا دمای هوا در این زمان ها بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد بوده و همچنین میزان رطوبت هوا نیز مطلوب می باشد.

فصل زمستان به علت بارندگی های زیاد و همچنین ماه های جولای و آگست به دلیلی شرجی بودن هوا چندان انتخاب های مناسبی برای سفر نمی باشند.

البه اگر به آب و هوای سرد زمستانی علاقه دارید و یا با شرجی بودن آن مشکلی ندارید، می توانید در این مواقع از سال نیز به استانبول سفر کنید.

بهتر است بدانید که معمولا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران استانبول را می توانید در فصول سرد و زمستانی که حجم مسافران کمتر است، پیدا کنید.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

برای آنکه بتوانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران استانبول اقدام کنید، بهترین کار ممکن چک کردن قیمت های در روزهای مختلف سال، از طریق تقویم قیمتی موجود در سایت است.

در این صورت شما می توانید بهترین قیمت ممکن را در آس چارتر پیدا کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

تهیه بلیط چارتر تهران استانبول

استانبول پروازهای چارتر زیادی را پشتیبانی می کند، اما یکی از محبوب ترین های آن بلیط چارتر تهران استانبول می باشد.

برا خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا رفت و برگشت، باید پروازهای موجود را در سایت جستجو کرده و چنانچه بلیط چارتر تهران استانبول و یا برعکس در آن موجود بود، برای رزرو اقدام کنید.

برای تشخیص این نوع پروازها باید به برچسب چارتر درج شده در کنار نام پرواز توجه کرده و یا به هنگام جستجو نوع پرواز را چارتر انتخاب کنید.

در نهایت شما می توانی به بلیط چارتر استانبول تهران و یا بلیط چارتر تهران استانبول دسترسی داشته و از میان آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت : 7:42
بازدید : 1022

تمیز کردن کویل کولر گازی

نظافت کویل کولر گازی نیز یکی از اصلی ترین کارهایی است که هنگام سرویس کولر گازی باید انجام شود. زیرا کثیفی فیلترها با گرد و غبار مانع از وزش باد قدرتمند می شود. تنها راه حلی که می توانید برای این مشکل استفاده کنید، سرویس کولر گازی و تمیزکردن به موقع فیلترها است.

تمیز کردن سنسور یا ترموستات کولر گازی:
سنسور یا ترموستات کولر گازی وظیفه قطع و وصل برق و متعادل نگه داشتن دمای کولر گازی را بر عهده دارد. اطمینان از عملکرد صحیح این قطعه و تمیزی آن یکی از مراحل سرویس کولر گازی می باشد. اگر در حین سرویس کولر گازی مشخص شد که ترموستات کولر گازی آسیب دیده است، باید تعویض شود.

سرویس اسپلیت پانل خارجی:
بررسی نشت گاز:
هنگام سرویس کولر گازی اسپلیت یا کولر گازی پنجره ای، حتما لوله های مسی کندانسور را از نظر نشت گاز مبرد بررسی کنید. جدای از تاثیر نبود گاز کولر بر کیفیت عملکرد دستگاه، تنفس این گاز برای انسان خطرناک است.

کنترل گاز کولر گازی:
پس از بررسی سوراخ نشدن لوله مو، باید میزان گاز کولر را بررسی کنید. کمبود گاز کولر گازی می تواند دلیل سرد نبودن هوای کولر یا یخ زدگی قطعات کولر باشد. در صورت کم بودن گاز کولر گازی باید توسط تعمیرکار کولر گازی شارژ شود.

جریمه شستشوی کولر گازی:
شستشوی پنل بیرونی کولرگازی باید با دقت و توسط سرویس کولر گازی انجام شود. زیرا در صورت خم شدن پره ها در حین نظافت این قسمت، عملکرد کولر کاهش می یابد و دستگاه کارایی لازم را نخواهد داشت.

تمیز کردن پاور باکس پنل کولر گازی:
پاور باکس کولر گازی در کنار فن قرار دارد. پس از شستشوی قطعات داخلی کندانسور، جعبه برق نیز باید بررسی شود. در این مرحله ابتدا باید از تمیز بودن پاور باکس پنل اطمینان حاصل کنید و سپس تمامی سیم ها و اتصالات را بررسی کنید.

خدمات کولر گازی پنجره ای:
در سرویس کولر گازی پنجره ای که فقط یک پنل دارد، سرویس کولرگازی باید همان مراحل سرویس اسپلیت را انجام دهد.

چرا سرویس کولر گازی؟
بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه زمانی است؟
سرویس کولرگازی شامل دو قسمت سرویس تابستانی و سرویس زمستانی می باشد. بهتر است یک بار قبل از شروع گرما و راه اندازی مجدد کولر و یک بار در پایان استفاده از کولر در ابتدای فصل سرما، کولر گازی را سرویس کنید. در نظر داشته باشید که هر زمان کولر گازی درست کار نمی کند و یا سرما و گرمای آن کاهش یافته است باید به فکر سرویس کولر باشید.

فرقی نمی کند کولرگازی یا اسپلیت پنجره ای شما چه مارکی باشد، بهتر است هر 6 ماه یکبار کولر گازی را سرویس کنید. سرویس کولرگازی وقت گیر نیست و برای تعمیرکار مجرب کولرگازی حدود 30 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

با سرویس به موقع انواع کولر گازی، عمر مفید دستگاه افزایش یافته و هزینه تعمیرات کولر گازی در آینده کاهش می یابد.

بیشتر بلیت هایی که در اچارباز به دلیل عدم سرویس دهی به موقع کولر گازی ثبت شده اند عبارتند از:

چرا شکاف سرد نمی شود و باد گرم است؟
عوامل زیادی در سرمایش و هوای گرم کولر گازی و اسپلیت دخیل هستند. مهم ترین آنها نشت گاز فریون، انجماد کویل اواپراتور، کثیفی کندانسور و خرابی موتور کولر گازی است. از چهار مورد ذکر شده، سه مورد اول با سرویس کولر قابل حل است. اما برای خرابی موتور باید علت آن توسط تکنسین فنی کولرگازی تشخیص و تعمیر شود.

چرا کولر گازی بوی بدی می دهد؟
اگر در لوله های شکاف گرفتگی وجود داشته باشد یا سینی پر از آب باشد، آب برمی گردد و بوی بدی ایجاد می کند. برگشت آب به دیوارها و سقف آسیب می رساند و باعث رشد کپک و قارچ در محیط می شود. با سرویس های دوره ای کولر گازی می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

چرا کولر انقدر کم میزنه؟
یکی از دلایل اصلی کم بودن هوای کولر گازی کثیف شدن فیلتر کولر گازی است. فیلتر کثیف با گرد و غبار از پرتاب باد شدید جلوگیری می کند. این کثیفی از عبور هوا جلوگیری می کند و تنها راه حل این است که فیلترها را به موقع تمیز کنید. تمیز کردن فیلتر کولر گازی بخشی از فرآیند سرویس کولر گازی است.

نشت آب از کولر گازی در هنگام خاموش شدن
وقتی گاز مبرد کولر گازی کم است، پنل و لوله های فن یخ می زند. وقتی کولر گازی خاموش می شود، یخ آب می شود و از پنل کولر گازی نشت می کند. با سرویس دوره ای کولر گازی می توانید از نشت گاز یا کمبود گاز مطلع شوید و از این مشکل جلوگیری کنید.

 

منبع: لینک سایت


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 3:31
بازدید : 430

نکات مهم کاهش مصرف انرژی در نصب کولرهای گازی

استفاده صحیح و راندمان مناسب کولر گازی ها علاوه بر افزایش راندمان این دستگاه ها باعث کاهش مصرف برق در کولرگازی ها و اسپلیت ها می شود. کاهش مصرف انرژی در هنگام استفاده از این دستگاه ها نیازمند اطلاعاتی است که به شما کمک می کند علاوه بر داشتن هوای خنک و مطبوع در تابستان، هزینه کمتری برای برق مصرفی خود بپردازید. و در صورت عدم توجه به این نکات باید هزینه های گزافی برای انرژی و تعمیرات بپردازید. اگر می خواهید در روزهای گرم تابستان بدون نگرانی از پرداخت قبوض سنگین برق از هوای خنک لذت ببرید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مهم ترین نکات کاهش مصرف برق در سیستم های تهویه آشنا شوید.

نکات اساسی هنگام خرید کولر گازی برای کاهش مصرف برق در کولر گازی
هنگام خرید کولر گازی و اسپلیت نکات زیادی مورد توجه خریداران قرار می گیرد از جمله:

ظرفیت دستگاه
قدرت خنک کنندگی دستگاه
ظاهر دستگاه و غیره.
یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد میزان مصرف انرژی دستگاه است. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید اسپلیت برای کاهش مصرف انرژی در آینده باید به آنها توجه کنید:

برچسب انرژی و اینورتر
هنگام خرید کولر گازی، یک کمپرسور اینورتر با برچسب انرژی انتخاب کنید:

آ
A +
A ++
ب
بودن. زیرا داشتن اینورتر و برچسب انرژی در دسته بندی های بیان شده نشان دهنده کاهش مصرف انرژی و کارایی بیشتر دستگاه نسبت به نمونه های مشابه می باشد. وجود اینورتر باعث کاهش و افزایش سرعت کمپرسور در شرایط دمایی مطلوب می‌شود و مانند مدل‌های بدون اینورتر، کمپرسور برای تنظیم دما خاموش و روشن نمی‌شود، زیرا باعث مصرف برق بالا می‌شود.

دستگاه های اینورتر علاوه بر کاهش مصرف برق، کنترل دمای بسیار خوبی نیز دارند.

متناسب با شرایط آب و هوایی کولر و اسپلیت بخرید
توصیه می کنیم دستگاهی را خریداری کنید که با شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید مناسب باشد. به عنوان مثال استفاده از اسپلیت مناسب در مناطق معتدل برای مناطق گرمسیری ضروری نیست و نه تنها مصرف انرژی را کاهش نمی دهد، بلکه خنک کنندگی کمی دارد و عمر دستگاه را کوتاه می کند. خرید تهویه مطبوع باید با توجه به کلاس اقلیمی منطقه انجام شود:

موتور دستگاه کلاس T1 به این معنی است که دستگاه برای آب و هوای معتدل مناسب است.
کمپرسورهای کلاس T2 به این معنی است که دستگاه برای آب و هوای گرم و نیمه خشک مناسب است.
کمپرسور کلاس T3 به ​​این معنی است که دستگاه برای شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب (حوایی) مناسب است.
دستگاهی را با کمپرسور مناسب برای محل نصب انتخاب کنید
کمپرسورهای کولر گازی و اسپلیت در سه نوع پیستونی، روتاری و اسکرول تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام برای مناطق خاصی کارایی بیشتری دارند:

کمپرسور اسکرول برای ظرفیت خنک کنندگی بالا بیش از 24000 BTU
کمپرسور پیستونی برای توان خنک کننده بالای 24000 BTU
کمپرسور روتاری برای مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید نیستند و جریان هوا دارند
انتخاب مناسب ظرفیت کولر گازی
یکی از گزینه های اساسی توجه به ظرفیت کولر گازی است که به طور کلی روی برچسب انرژی دستگاه قابل مشاهده است. اگر برچسب انرژی متناسب با ظرفیت فضای مورد نظر انتخاب شود، مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می دهد.

توجه داشته باشید که اگر در طبقه بالای ساختمان هستید و سقف شما در معرض نور مستقیم خورشید است و باعث انتقال حرارت بیشتر به واحد شما می شود، بهتر است برای هر متر مربع فضای اتاق یا سالن بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ BTU ظرفیت کولر گازی باشد. تهویه مطبوع را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اتاق نشیمن 25 متر مربع در طبقه وسط یک ساختمان برای دستگاهی با ظرفیت 12000 BTU مناسب است.

به مصرف برق محیط توجه کنید
اگر واحد کنتور برق ساختمان شما 25 آمپر است، مجموع آمپر دستگاهی که می خرید نباید از 20 آمپر بیشتر شود. البته توجه داشته باشید که آمپر مشخص شده روی دستگاه به معنای مناسب بودن آمپر برای راه اندازی اولیه دستگاه است و پس از آن جریان مصرفی تقریباً 30 درصد کمتر از آمپر راه اندازی خواهد بود.

نوع کولر گازی و اسپلیت
توصیه می کنیم به جای خرید یک دستگاه با ظرفیت بالا، برای هر اتاق کم ظرفیت، چند دستگاه متناسب با اندازه هر اتاق تهیه کنید. همچنین قدرت خنک کنندگی و ظرفیت دستگاه را با توجه به مساحت فضای خود انتخاب کنید. به تبلیغات شرکت های واردکننده در رابطه با برندها توجه نکنید. هیچ دستگاهی با اینورتر مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش نمی دهد. و دستگاه را با توجه به نیاز و منطقه خود و محل نصب دستگاه به دقت انتخاب کنید.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت : 21:49
بازدید : 422

تم رنگی کارتریج عروسی

مسحور کننده خواهد بود، عکس ها و فیلم های عروسی روشن و غنی خواهند بود. موفقیت این رویداد تا حد زیادی به انتخاب درست جوانان بستگی دارد. یک لیموزین سفید شیک، یک تبدیل زیبا، یک جیپ قدرتمند - مهم نیست که چه نوع حمل و نقلی را ترجیح می دهید، باید به طور هماهنگ تصویر جشن عروسی را تکمیل کند. بیایید نگاهی به ویژگی های هر نوع حمل و نقل بیندازیم تا انتخاب را آسان تر کنیم.

در انتخاب ماشین برای عروسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
انتخاب ماشین برای جشن عروسی به عوامل زیادی بستگی دارد:

  1. تم یا سبک عروسی؛
  2. ترجیحات شخصی و سلیقه های جدید عروس ها;
  3. پولی که برای هزینه های سفر کنار گذاشته شده است.


در هر شهر بزرگی مانند مسکو یا سن پترزبورگ، شرکت های حمل و نقلی وجود دارند که ماشین های عروسی را برای اجاره ارائه می دهند. تحویل خودرو برای تازه عروسان و مهمانان نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی قابل سفارش است. برای جلوگیری از اشتباه در انتخاب عروسی، از نکات زیر استفاده کنید:

قبل از سفارش ماشین، تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای اجاره بپردازید. پرداخت خدمات اغلب ساعتی است، قیمت ها بسته به حمل و نقل انتخاب شده متفاوت است.
شرکت حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید. برای انجام این کار، چندین گزینه را برای شرکت ها انتخاب کنید، مدت زمانی که آنها در صنعت اجاره کار کرده اند را مقایسه کنید، کاتالوگ ها و لیست قیمت آنها را مقایسه کنید و بررسی های وب سایت هر شرکت را بررسی کنید. و به انجمن های آنلاین نگاه کنید.
برای تمام جزئیات مالی با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید. حداقل و حداکثر زمان اجاره، پیش پرداخت، نرخ اضافه کاری، جریمه یا جریمه آسیب یا خرابی وسیله نقلیه را بیابید.
در مورد ظاهر راننده بحث کنید. برای حفظ روحیه رسمی تعطیلات، او باید کت و شلوار رسمی بپوشد.
ظاهر


هنگام انتخاب ماشین برای عروسی به ظاهر وسیله نقلیه توجه کنید. حتی گران ترین مدل ممکن است در مراسم شما جا نیفتد و به دلیل مراقبت ضعیف، افتضاح به نظر برسد. اگر می خواهید آنلاین شوید، برای رفتن به ماشین قبل از تعطیلات خیلی تنبل نباشید. بیشتر آنچه در تصویر می بینید ممکن است درست نباشد. وضعیت فنی حمل و نقل را بررسی کنید تا در مهمترین روز خرابی غیرمنتظره رخ ندهد.

نوع ماشین

انتخاب ماشین ها بسیار زیاد است، گزینه های محبوب را در نظر بگیرید:

یکپارچهسازی با سیستمعامل خودکار. مناسب برای عروسی با تم های غیر معمول: به سبک گانگستری و قدیمی. گزینه های شیک ارزان ولگا، پوبدا یا چایکا هستند، خودروهای خارجی دوره های قبلی هزینه بیشتری خواهند داشت - برنتلی 59، فورد موستانگ 67. کابریولت. یک ماشین روباز شیک همیشه در جشن عروسی لوکس و دیدنی به نظر می رسد. با این حال، این گزینه برای رویدادهای تابستانی مناسب است.


جیپ SUV جدید در ناوگان عروسی، محبوب در میان مدهای مدرن، مناسب برای عروسی های برگزار شده در املاک روستایی و مناسب برای پیاده روی در مناطق کوهستانی یا جنگلی است. اما به خاطر داشته باشید که نشستن در چنین ماشینی ناراحت کننده است، بنابراین عروس باید لباس خود را پف کند و کفش های پاشنه بلند خود را بپوشد.
لیموزین ماشینی شیک و جادار برای عروس خانم های شیک پوشی که عروسی های سنتی را ترجیح می دهند. در کابین چنین خودرویی، نه تنها افراد تازه ازدواج کرده، بلکه چندین جفت بهترین دوست را نیز می توان جای داد. در لیموزین ها، خدمات سلطنتی به سادگی در انتظار شماست: تلفن، بار با نوشیدنی، شامپاین، تلویزیون، موسیقی. جیپ لیموزین جدید در مد عروسی است. تنها عیب آن طول خودرو است، بنابراین مسیری را بدون جاده های باریک انتخاب کنید.


کلاس vip خودکار. گران ترین حمل و نقل، مارک های جدید گران قیمت 2017، که در آن همه چیز تا کوچکترین جزئیات برای یک سواری راحت در نظر گرفته شده است: تهویه مطبوع، صندلی های راحت، فضای داخلی جادار. ابعاد یک خودروی نماینده کوچکتر از لیموزین است، بنابراین این حمل و نقل قدرت مانور بیشتری دارد، اما بر اعتبار، ثروت جدید عروس ها، جایگاه بالای آنها در جامعه تأکید دارد.
کلاس کسب و کار خودرو. حمل و نقل برای تجار و بازرگانان طراحی شده است. مدل های خودروهای تجاری راحت، زیبا هستند و از جسورانه ترین راه حل های طراحی و فناوری های پیشرفته برای تولید آنها استفاده می کنند.


ماشین کلاس اقتصادی. خودروهای ارزان قیمت خارجی و خودروهای داخلی برای عروسی های ساده مناسب هستند. آنها راحت نیستند، اما اجاره بسیار کمتر از دیگران است.
مینی بوس هنگام انتخاب ماشین عروس مهم است که مهمانان را فراموش نکنید. برای تعداد کمی از افراد، یک جفت مینی بوس با 18-20 صندلی مناسب است. اگر تعداد مهمانان بیشتر است، وسیله نقلیه بزرگتری مانند ایسوزو یا مان را انتخاب کنید.


اندازه سالن

با توجه به زرق و برق، سایز لباس عروس، اندام او، باید سایز داخل ماشین عروس را انتخاب کنید. اگر لباس عروس مجلل نیست (شب، سبک قدیمی)، هر نوع ماشینی، حتی با فضای داخلی باریک. برای لباس‌های ارواح «شاهزاده خانم» یا مدل‌های مد روز با قطارهای بلند، به یک سالن بزرگ نیاز دارید که بتوانید در آن راحت بنشینید و نگران مچاله شدن برخی از لباس‌ها نباشید.

 

رنگ ماشین

تم رنگی کارتریج عروسی به ترجیحات شما یا رنگ بندی جشن بستگی دارد. اغلب، جوانان رنگ کلاسیک حمل و نقل را انتخاب می کنند: سفید (به عنوان نمادی از خلوص و زنانگی عروس)، نقره ای (براق و شیک)، سیاه (برای تضاد با جوان ها).

 

لینک سایت مرجع


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت : 21:26
بازدید : 405

مهاجرت به تهران

بر اساس سرشماری سال 1867، سه چهارم جمعیت تهران مهاجر بودند که 8480 نفر (4/5 درصد از کل جمعیت) را مردان نظامی تشکیل می‌دادند. تنها 26.6 درصد جمعیت بومی تهران بودند. این تعداد زیاد مهاجر (به ویژه مهاجران موقت نظامی) در آن روزها به دلیل شرایط تهران به عنوان پایتخت جدید بود. بر اساس سرشماری سال 1922، حدود 51.7 درصد از جمعیت را مردان و 48.2 درصد را زنان تشکیل می دادند. با احتساب مهاجران نظامی، نسبت جنسی. یعنی 107 نشان می دهد که تهران شهری مهاجرپذیر بوده است. در پی فروپاشی اقتصاد روستاها در پی جنگ جهانی دوم، بسیاری از روستاییان به شهرها به ویژه تهران هجوم آوردند و طی سال‌های 1939 و 1956 تهران رونق جمعیتی را تجربه کرد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۴۵ بیش از ۵۴ درصد از جمعیت تهران (۵۳ درصد مردان و ۵/۵۶ درصد زنان) در تهران متولد نشده‌اند. اگر نیاز به پرواز مشهد تهران را دارید می توانید از سایت آس چارتر بلیط خود را تهیه و خریداری کنید.

بر اساس سرشماری سال 1355 حدود 55 درصد جمعیت (3/53 درصد مردان و 57 درصد زنان) بومی تهران نبودند. در سال 1352 تهران بزرگ تشکیل شد که شامل روستاهای اطراف شهر تجریش (اوین، درکه، نیاوران، روستان آباد، قلهک، زرگنده، الهیه، داوودیه، ضرابخانه) و شهرهای ونک و ری بود که «کویه سیمان» در طی سال های 1956 تا 1966 الحاق شده بود. قلمرو جدید فرصت های بهتری را برای مهاجران احتمالی فراهم کرد. بر اساس سرشماری سال 1355 جمعیت این قلمرو جدید 4 میلیون و 530 هزار و 223 نفر بود که از این تعداد تنها 2 میلیون و 495 هزار و 52 نفر بومی تهران بودند. بقیه در استان تهران (9.6 درصد)، سایر استان ها (33.7 درصد) و خارج از کشور (1.6 درصد) متولد شده اند. در سال 1365، تنها 64.9 درصد از مردم تهران (64.2 درصد مردان و 65.4 درصد زنان) در تهران متولد شده اند.

به این ترتیب در این سال حدود دو سوم جمعیت تهران بومی شهرستان و یک سوم در جای دیگر متولد شده اند. طی سال های 1355 تا 1365 حدود 496000 نفر و در سال های 1365 تا 1375 حدود 568000 نفر به تهران مهاجرت کردند که جمعیت تهران 14 درصد افزایش یافت. افراد مهاجرت شده طی سال های 1365 تا 1375 شامل 320000 مرد و 247000 زن با نسبت جنسی 130 بوده است. استان تهران در سال 1385 با تراز مهاجرت 617000 نفر رتبه اول را در بین استان های مهاجر پذیر به دست آورد. 31 درصد از مهاجران جذب تهران شدند. تهران نیز از نظر مهاجرت درون استانی رتبه اول را دارد. توزیع مهاجرت بر اساس سکونت قبلی طی سالهای 1375 تا 1385 نشان می دهد که مجموع 1000193 نفر وارد تهران شده اند. در دهه قبل از آن، این تعداد 567522 بود. استان های مهاجر پذیر با بیشترین تعداد مهاجر عبارتند از: استان مرکزی با 21.9 درصد; استان تهران 15/7 درصد; استان اصفهان 5.7 درصد; استان آذربایجان شرقی 5.4 درصد. مهم ترین علل مهاجرت به تهران تبعیت از سرپرست خانوار (42 درصد) و اشتغال و تحصیل (9.9 درصد) بوده است. محل سکونت قبلی مهاجران سایر استان ها (69.8 درصد)، سایر شهرستان های استان تهران (7.16 درصد) و شهر محل سرشماری (17.37 درصد) بوده است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1401 ساعت : 12:22
بازدید : 463

تاریخ بالیوود و مرجع رایگان دانلود فیلم هندی

سینمای هندی که عموماً با نام بالیوود و سابقاً به عنوان سینمای بمبئی شناخته می‌شود،  صنعت فیلم هندی زبان هند مستقر در بمبئی (بمبئی سابق) است. اصطلاح محبوب بالیوود، که برای اشاره به جریان اصلی سینمای هندی استفاده می‌شود، نمونه‌ای از «بمبی» و «هالیوود» است. این صنعت بخشی از سینمای بزرگ‌تر هند است - بزرگترین سینمای جهان از نظر تعداد فیلم‌های بلند تولید شده، همراه با سینمای جنوب هند و دیگر صنایع فیلم هند.

 

در سال 2017، سینمای هند 1986 فیلم بلند تولید کرد که صنعت فیلم هندی بزرگترین فیلمساز آن بود که در همان سال 364 فیلم هندی تولید کرد. طبق داده های سال 2014، سینمای هندی 43 درصد از درآمد خالص گیشه هند را به خود اختصاص داده است. سینمای تامیل و تلوگو 36 درصد و سینمای منطقه‌ای باقی‌مانده 21 درصد را تشکیل می‌دهند. سینمای هندی از صنعت فیلم ایالات متحده پیشی گرفته و به بزرگترین مرکز تولید فیلم در جهان تبدیل شده است. در فروش بلیت در سال 2001، سینمای هند (شامل فیلم‌های هندی) حدود 3.6 میلیارد بلیت در سراسر جهان فروخت، در مقایسه با فروش 2.6 میلیارد بلیت هالیوود.فیلم‌های هندی قبلی تمایل به استفاده از هندوستانی بومی داشتند که توسط گویشوران هندی یا اردو قابل درک متقابل بود، در حالی که تولیدات هندی مدرن به طور فزاینده‌ای عناصر هندی را ترکیب می‌کردند.

 

محبوب ترین ژانر تجاری در سینمای هندی از دهه 1970، فیلم ماسالا بوده است که آزادانه ژانرهای مختلف از جمله اکشن، کمدی، عاشقانه، درام و ملودرام را به همراه اعداد موسیقی ترکیب می کند. فیلم‌های ماسالا عموماً در ژانر فیلم موزیکال قرار می‌گیرند، که سینمای هند بزرگترین تولیدکننده آن از دهه 1960 بوده است. اولین فیلم ناطق موزیکال هندی علم آرا (1931) بود، چند سال پس از اولین فیلم ناطق موزیکال هالیوود The Jazz Singer (1927). در کنار فیلم‌های تجاری ماسالا، ژانر متمایزی از فیلم‌های هنری به نام سینمای موازی نیز وجود داشته است که محتوای واقع‌گرایانه و پرهیز از اعداد موسیقایی را ارائه می‌دهد. در سال‌های اخیر، تمایز بین ماسالا تجاری و سینمای موازی به تدریج محو شده است، با تعداد فزاینده‌ای از فیلم‌های جریان اصلی که قراردادهایی را که زمانی به شدت با سینمای موازی مرتبط بود، اتخاذ می‌کنند. دانلود فیلم هندی به صورت رایگان نیز میتواند برای شما جذاب باشد.

 

 

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت : 22:40
بازدید : 460

اصول طراحی لوگو

هنگامی که وقت گذاشتید و متوجه شدید که باید لوگوی خود را "گفتن" چه چیزی داشته باشید و برای چه کسی باید بیشترین معنی را داشته باشد، می توانید شروع به هدایت یک طراح کنید. همانطور که گزینه های ارائه شده به شما را مرور می کنید، آنها را با در نظر گرفتن این اصول ارزیابی کنید:

برای سفارش طراحی لوگو بصورت حرفه ای، وب سایت لوگونگار می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

1. سادگی
بهترین لوگوها - آنهایی که حس فوری و واضح "شما" را به بیننده می دهند - تمیز و بی آلایش هستند. به طور کلی، کمتر بیشتر است و سادگی تأثیرگذارتر است. مثل این:

لوگوی ساده برای نان تست - نماد نان با نام شرکت sans serif در کنار آن به یاد داشته باشید که آرم ها به روش های مختلف، در پلتفرم های مختلف و در قالب ها و اندازه های مختلف استفاده می شوند، بنابراین جزئیات دقیق از بین می روند. یک لوگوی قوی دارای عناصر متعددی است که هر یک از آنها را می توان به راحتی شناسایی کرد و با آنچه که می خواهید ارتباط برقرار کنید یکپارچه است. اگر عناصری دارید که به کل کمک نمی کنند، از شر آنها خلاص شوید.

لوگوهای زیر سعی می کنند چیزهای زیادی را در لوگوهای خود جای دهند. هیچ کس وقت صرف تلاش برای کشف آنها ندارد:

سه لوگو که هر کدام بیش از سه عنصر بصری و متن اضافی دارند

2. به یاد ماندنی
یک لوگو را باید به راحتی پس از یک نگاه به خاطر آورد. به هر حال، یک نگاه معمولاً تمام چیزی است که لوگوی شما از اکثر مردم دریافت می کند.

مانند هر نمادی، باید به معنای چیزی منحصر به فرد باشد، و اگر پس از نگاه کردن به آن، فوراً بتواند عناصر اصلی آن را توصیف کند ("این سه دایره در هم تنیده است" یا "این سگی با استخوان است" باید به راحتی به یاد آورد. لوگویی که پیچیده، شلوغ، دارای بخش‌ها و تکه‌های متعدد یا بیش از حد سبک است، برای بیننده دشوار است که «دریافت» و در نتیجه به راحتی کنار گذاشته شود.

سه لوگو، همه با جزئیات بسیار پیچیده که به خاطر سپردن آنها برای کسی سخت است

3. اصالت
به لوگوی me-too بسنده نکنید. یک جستجوی سریع در لوگوهای صنعت خود انجام دهید و به دنبال الگوها باشید و از تقلید از آنها خودداری کنید. Telecomm مملو از آرم‌هایی است که دارای گلوب‌ها، فناوری و لوازم الکترونیکی با آرم‌هایی است که شامل swooshes هستند، و دندان‌پزشکی با آرم‌هایی از دندان‌ها یا لبخندها (یا هر دو - به زیر مراجعه کنید).

همه اینها منطقی هستند و آنچه را که شرکت ها می خواهند به آنها منتقل می کنند، اما اگر شما هم همین کار را انجام دهید، امید به جلب توجه را از دست می دهید.

آرم at & t با کره، آرم سامسونگ با آرم دندانی بیضی شکل و آبی روی دندان خندان

4. مدرن و در عین حال بی زمان
"مدرن" "امروز" است، اما نه آنقدر "امروز" که پنج سال دیگر لوگوی شما احمقانه به نظر برسد.

و مدرن با مد روز متفاوت است. یک روند "امروز داغ" است و به طور طبیعی (گاهی اوقات خوشبختانه) بخار تمام می شود - احتمالاً زودتر از دیر. از سوی دیگر، مدرن کمتر سبک و محدودتر است. بدون از دست دادن جزئیات، ویژگی های مربوط به زمان را به تصویر می کشد.

یک لوگو باید از این جهت مدرن باشد که باید امروزی باشد، در عین حال نه آنقدر با مولفه‌های «گرم» که وقتی آن روند ادامه پیدا کرد، چیزی که قدیمی به نظر می‌رسد باقی بماند. زیرا در این صورت شرکت شما نسبت به مشتریان بالقوه شما قدیمی شده است.

رویکرد کلی شما باید مدرن باشد، همانطور که عناصر، رنگ ها و حروف چاپی خاص باید مدرن باشد.

برخی از لوگوها در طول زمان اندکی تغییر کرده اند، فقط به گونه ای بهینه سازی شده اند تا آنها را مدرن تر کنند اما عناصر ضروری را دست نخورده نگه داشته اند، مانند UPS، Starbucks و Burger King.

نسخه های قبل و بعد از لوگو برای آپ، برگر کینگ و استارباکس

5. تعادل
بهترین لوگوها با استفاده از اصول تناسب و تقارن طراحی می شوند. در تصویر زیر، می‌توانید ببینید که چگونه لوگوی اپل و لوگوی توییتر از دایره‌هایی از مقادیر متناسب و همچنین تقارن برای ایجاد کیفیت زیبایی‌شناختی دلپذیر و متعادل استفاده می‌کنند.

لوگوهای توییتر و سیب با دایره های متحدالمرکز و نسبت طلایی جدا شده و طراحی خوبی را نشان می دهد

6. مکمل
دستگاه گرافیکی لوگوی شما و تایپ فیس شما با هم کار می کنند (در چیزی که معمولاً قفل نامیده می شود) و یکدیگر را تقویت می کنند. یا باید. اگر دستگاه گرافیکی شما تمیز و خطی است، حروف پیچیده و بازیگوش را انتخاب نکنید (فاجیتا به ذهنتان می رسد). این دو عنصر واقعاً یکی هستند، حتی اگر زمان هایی را تعیین کنید که می توانند جداگانه استفاده شوند، و باید مکمل هم باشند.

لوگوی پپسی، نشان می دهد که عناصر متنی عناصر بصری را منعکس می کنند

7. تطبیق پذیری
لوگوی شما به طرق مختلف و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در اینجا فقط چند مورد است:

روی تی‌شرت‌ها، کلاه‌های بیسبال و افسوس، بسته‌های فانی
روی خودکار، جاکلیدی و بطری آب
روی بنرهای بسیار افقی و بسیار عمودی
در هر دو زمینه سیاه و سفید (مطمئن شوید که طراح شما لوگوی شما را سیاه و سفید ایجاد می کند تا در صورت لزوم این نیازها را برآورده کند)
خیلی بزرگ و خیلی خیلی کوچک
در کنار سایر لوگوهای شرکت، مانند لوگوهای مربوط به محصولات و خدمات خاص
تصور کنید این لوگو روی قلم ها چگونه به نظر می رسد:

سه لوگو، هر کدام با جزئیات بسیار ریز و پیچیده که در صورت کوچکتر کردن از بین خواهند رفت

لوگوی شما باید یکپارچگی خود را حفظ کند و به هدف خود بدون توجه به استفاده از آن عمل کند. یک طراح خوب همه اینها را درک می کند و لوگویی ایجاد می کند که در همه شرایط کار کند. او همچنین سایر عناصر برندسازی مانند بافت ها یا الگوها را که بخشی از شما هستند در نظر می گیرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت : 1:51
بازدید : 430

آیا تزریق ژل به لب باعث کشیدگی لب می شود؟

هزینه و قیمت تزریق ژل لب؟

ایا تزریق ژل به لب باعث کشیدگی لب می شود؟

خیر، برداشتن ژل روی لب به هیچ وجه باعث کشیدگی یا شل شدن پوست لب شما نمی شود و همانطور که در فیلم تزریق ژل لب در بالای صفحه مشاهده کردید، انجام این کار باعث برجسته شدن ناحیه لب می شود. و زیبا کردن

کاندیدای خوبی برای تزریق ژل لب هستید؟

افرادی که به دنبال برجستگی و زیبایی ناحیه لب هستند، افرادی که احساس می کنند پوست ناحیه لبشان شل و افتاده است می توانند از تزریق ژل لب برای زیبایی لب استفاده کنند.

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

ابتدا تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل لب آرایش نکنید.

باید بدانید در هنگام خواب به هیچ وجه از اعمال فشار به محل تزریق خودداری کنید.

خوابیدن در محل تزریق می تواند فشار زیادی به فیلرهای تزریق شده وارد کند و این می تواند کیفیت تزریق فیلر را کاهش دهد و نتایج را به انجام مجدد تزریق ژل آرایشی نیاز دهد.

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای خوابیدن در هنگام استراحت انجام دهید این است که سر خود را بالاتر از بدن خود نگه دارید و همچنین به خاطر داشته باشید که باید بخوابید. طوری بخوابید که فشار زیادی به محل تزریق وارد نشود.

از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و غیره خودداری کنید.

حتما برای مدتی از الکل و تنباکو استفاده نکنید که می تواند اثر تزریق ژل لب را از بین ببرد.

اگر بعد از تزریق ژل لب مقداری تورم در اطراف صورت خود مشاهده کردید زیاد نگران نباشید زیرا طبیعی است و موضوع بسیار مهم دیگر این است که خانم ها مراقب باشند تا 24 ساعت از رژ لب استفاده نکنند.

اگر بعد از تزریق ژل لب دچار حساسیت شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

بعد از تزریق ژل لب صورت خود را بشویید؟

برای شستشوی صورت پس از تزریق ژل لب ابتدا چهار ساعت صبر کنید و تا چهار ساعت اصلا صورت خود را نشویید.

البته پزشکان مختلف در مورد شستن صورت پس از تزریق ژل لب، دستورالعمل های متفاوتی را به مراجعین خود ارائه می دهند.

اما مطمئنا اکثر آنها قبول دارند که پس از تزریق ژل، اگر قصد شستن صورت خود را دارید، آن را به شدت مالش ندهید و سعی کنید به آرامی آن را بمالید.

از بین بردن تورم صورت بعد از تزریق ژل؟

تورم بعد از تزریق ژل صورت و تزریق ژل لب ممکن است ساعت ها یا روزها ادامه داشته باشد.

مدت زمان آن احتمالا به عوامل مختلفی بستگی دارد. خوشبختانه، بیشتر تورم ها بلافاصله پس از اولین مراجعه به مطب از بین می روند. به طور معمول، فقط بیماران ممکن است تورم در محل تزریق داشته باشند.

کسانی که معمولاً بعد از دوره نقاهت اولیه از ناحیه تحت درمان خود در برابر دوستان، خانواده یا افراد غریبه محافظت نمی کنند (مواظب هستند که ناحیه تزریق شده را لمس نکنند)

فواید تزریق ژل لب

با تزریق ژل لب ها را بزرگ کنید
از بین بردن چین و چروک لب با تزریق ژل لب
ماندگاری بالا
علائم عفونت ژل لب چیست؟

علائمی که به عنوان عفونت لب شناخته می شوند، معمولاً یک تا دو روز پس از جراحی ظاهر می شوند و می توانند یک تا دو هفته ادامه داشته باشند.

در صورت مشاهده این علائم، پزشکان معمولا مصرف آنتی بیوتیک و مراقبت از زخم را تا زمان بهبودی کامل توصیه می کنند.

پس از تزریق ژل لب، باید نسبت به تغییراتی که در پوست اطراف لب خود می بینید، حساسیت بیشتری نشان دهید.

بسیاری از اوقات ممکن است احساس کنید که نمی توانید لب های خود را حرکت دهید که یکی از علائم عفونت ژل لب است.

سایر علائم عفونت ژل لب شامل چرک یا تب و قرمزی است.

تورم و قرمزی بعد از تزریق ژل لب تا حدودی طبیعی است، اما اگر به لمس حساس هستید باید به پزشک مراجعه کنید.

جوش های سفید روی لب ها بعد از تزریق ژل و خارش لب ها بعد از تزریق ژل نیز بسیار طبیعی است اما اگر این علائم بیش از 48 ساعت طول بکشد یا بسیار شدید باشد باید با متخصص خود تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید. کردها

به طور کلی، علائم زیر نشان دهنده عفونت ژل لب است:

تورم و برآمدگی بیش از حد لب ها
قرمزی و التهاب لب ها و احساس گرما
حساسیت به لمس دست
تشکیل توده چرکی
تب
احساس درد در ناحیه تزریق ژل
ناتوانی در حرکت لب
روش های درمان عفونت لب پس از تزریق ژل
روش های پیشگیری از عفونت لب بعد از تزریق ژل؟

راه های زیادی برای جلوگیری از عفونت لب وجود دارد که بسیاری از آنها موثر هستند و باید تمرین شوند.

یکی از این روش ها استفاده از آنتی بیوتیک قبل از تزریق ژل است که می تواند از عفونی شدن ژل لب جلوگیری کند. البته مصرف این آنتی بیوتیک نباید به تنهایی باشد و باید با مشورت پزشک انجام شود.

اگر بیماری پوستی خاصی دارید و یا چرک زیادی دارید تزریق ژل لب باعث تحریک و تشدید آنها می شود و بهتر است از تزریق ژل خودداری کنید.

اگر سابقه عفونت در اطراف لب دارید، بهتر است از تزریق ژل لب خودداری کنید.

بیماران مبتلا به درماتیت یا کسانی که عفونت اطراف بینی دارند باید از تزریق فیلر و ژل خودداری کنند.

سایر بیماری ها مانند سینوزیت، پریودنتال، عفونت گلو، آبسه دندان و چند بیماری دیگر در صورت تزریق فیلر و ژل می توانند عفونی شوند.

 

سایت مرجع


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401 ساعت : 13:59
بازدید : 443

صفحات سایت

تعداد صفحات : 32